Svar på ofte stillede spørgsmål

F.A.Q

Tilbyder i refusion eller ombytning af billetter?
– Billetter bliver kun refunderet i tilfælde af aflysning. Vi tilbyder desværre ikke ombytning af billetter.

Hvordan indløsere man et gavekort?
– Vi har fornyligt skiftet billetsystem. Hvis du har et gavekort fra før 31/12/24 så skal du sende en mail til kontakt@aarhuscomedy.dk med din kode, samt dato for det show du gerne vil bruge dem på.

Er I handicapvenlige?
– Det er vi! Der er både rampe op til vores indgang, samt et handicaptoilet.

Kan man bruge ledsagerkort?
– Det kan man godt! Man har mulighed for  få én ledsager med ledsagerkort med én gang om dagen. Hvis dette er aktuelt for dig, så skriv gerne en mail til os på kontakt@aarhuscomedy.dk

Kan man få grupperabat?
– Det afhænger af hvilket show der er tale om og hvor mange i bliver. Undersøg mulighederne for dette ved, at skriv en mail til os på kontakt@aarhuscomedy.dk

Hvor kan jeg parkere?
– Der er betalingsparkering på Europaplads 16, Dokk1 og Navitas.

Er der en pause og en bar?
– Vi har en bar, hvor man kan købe diverse drikkevare. De fleste shows har en pause, men det vil altid fremgå i showets beskrivelse.

Hvordan begynder jeg med, at optræde med stand-up?
– Aarhus Comedy Club er en professionel comedyklub for erfarne komikere. Hvis du gerne vil prøve kræfter med stand-up, så skal du kontakte Stand Up Comedy Aarhus. Det er en frivillig forening, som afvikler open-mics og du kan skrive til dem på comedyiaarhus@gmail.com